Shop Mobile More Submit  Join Login
basement.2 by suicide777bomber basement.2 by suicide777bomber
download in 1152x875

[P.S. foto of the person in the window isn't mine. found it somewhere on [link]]
Add a Comment:
 
:iconel-el:
el-el Featured By Owner Jun 18, 2009  Professional Digital Artist
he he nice idea.... i used tht picture too.. [link]
Reply
:iconmaoractive:
maoractive Featured By Owner Jun 18, 2009  Hobbyist Interface Designer
Looks like a movie scene from Saw III.
Reply
:iconaroatha:
aroatha Featured By Owner Aug 25, 2007
to pobudza wyobraznie^^
Reply
:iconsuicide777bomber:
suicide777bomber Featured By Owner Aug 25, 2007
dziekuju;]
Reply
:iconhsm-version-42a:
HSM-Version-42a Featured By Owner Aug 24, 2007
ja ta fotke gdzies widzialam juz... hmm, tylko twarzy mam na mysli, bez okna i t.d.
Reply
:iconsuicide777bomber:
suicide777bomber Featured By Owner Aug 24, 2007
bardzo mozliwe. twarz to nie moje zdjęcie tylko chyba kiedyś z [link] sciagnalem. a ze nie pamietam dokładnie to nie pisałem nawet o tym.
Reply
:iconhsm-version-42a:
HSM-Version-42a Featured By Owner Aug 24, 2007
aha, rozumiem :) ale mozesz napisac ze nie twoje, zeby potem nikt sie nie czepial :D wiesz, pelno tu takich co placza "he stealed my art", "he didnt credit me after using my photo" lol
Reply
:iconyv:
yv Featured By Owner Nov 6, 2007  Professional General Artist
bo pełno tu takich co używają bez pytania a potem płaczą "ojeju ja nie wiedziałem". co jak co ale prawo jest po stronie właściciela. wkurza mnie jak czytam takie bzdury.
Reply
:iconhsm-version-42a:
HSM-Version-42a Featured By Owner Nov 7, 2007
nie no takich to mnie tez szkoda. ale niema sensu plakac potem pol roku z tego powodu, prawda. jak jestes popularny, to badz gotow ze beda kradli, uzywali twoje dzielo. mi tez tak sie zdarzylo. ale sa copyrights i firma do ktorej moja fota nalezala po prostu tego czlowieka osadzila:) i po problemach

gdy nie kredytuja cie, to jest nieprzyjemne, tak. ale mowie o tych ktorzy tylko i czekaja zeby zrobic z tego duza drame. albo reklame moze dla siebie.

a w tym komentarzu powyzej, tylko osztrzeglam znajomego. sama nigdy nie uzywam robot innych ludzi bez ich zgody. Przykro mi, ze tak latwo pania wkurzyc.
Reply
:iconyv:
yv Featured By Owner Nov 7, 2007  Professional General Artist
w tej kwestii to dośc łatwo. z kilku powodów. po 1 jak widzę jaka jest wiedza o prawach autorskich ludzi na dA i podobnych serwisach to mięknę. wg mnie osoby, które nie znają tych fundamentalnych zasad nie powinny w ogóle mieć możliwości posiadania konta. a z drugiej strony żałosne polityki dA (przeczytaj agreement policy i juz możesz mieć konto) na pewno problemu nie rozwiązują. powinni zrobić jakiś test po tym przeczytaniu, czy coś, żeby sprawdzić czy rzeczywiście dana osoba to przeczytała. bo oczywiście każdy tylko klika dalej, dalej, bez mrugnięcia okiem.

odnosząc się do "jak jestes popularny, to badz gotow ze beda kradli", uważam, że to bzdura. bo chodzi o to, żeby były takie mechanizmu, które pozwalałyby na skuteczną ochronę tak by ludzie "popularni" czy też niepopularni nie musieli się tym w ogóle martwić. niestety na dzień dzisiejszy nic takiego nie istnieje. nie znaczy to jednak, że artyści powinni się godzić z faktem, że ich dzieła są przedmiotem kradzieży. co do Twojego przykładu, że ktoś został "osadzony", to chyba miałaś niesamowite szczęście. bo procent ludzi, których rzeczywiście spotyka kara za takie postepowanie jest naprawdę niewielki. i dlatego tym bardziej powinno się z tym walczyć. jednym ze sposobów jest uświadamianie ludzi nt. praw własności intelektualnej. gdyby była społeczna świadomość na ten temat, tych "kradzieży", "nieporozumień" i "niesprawiedliwości" byłoby zapewne znacznie mniej.

odpowiedziałam na Twój komentarz dlatego, że inni ludzie też to czytają. wg mnie z Twojej wypowiedzi mogą odnieść bardzo mylne wrażenie. że osoby, których prace zostały wykorzystane bez ich zgody to banda płaczliwych idiotów, skarżących się bez powodu. zgodzę się, że niektórzy przesadzają, żeby podkreślić swoją popularność w ten dziwny sposób, ale wciąż mają prawo do bronienia swojej własności, jeśli np. dA tego nie robi.

zapewne nasunie Ci się myśl dlaczego artyści w ogóle pokazują coś na dA jeśli istnieje tu takie duże ryzyko kradzieży. ale rzeczywistość jest taka, że wszędzie takie ryzyko jest bardzo duże. więc wybór jest albo pokazywać coś w sieci albo nie, i w ogóle nie mieć odbiorców. wybór trudny, ale zawsze ma się tą nadzieję, że nie ukradną...
Reply
:iconhsm-version-42a:
HSM-Version-42a Featured By Owner Nov 7, 2007
no i zgadza sie z wieksza czescia wypowiedzi. ale nie pozwolie zeby mnie traktowano jak jedna z tych co popieraja i maja wplyw na ta sytuacje.
moja kazda wypowiedz kazdy moze traktowac jak chce. niczego to niezmienia. nie jestem duzym czlowiekiem, nie jestem administratorem DA. i radze pani tracic tyle energji na rozne posty i inne rzeczy ktore pomoga walczyc z ta sytuacja, a nie na odpisywanie komentow mnie osobiscie.
a do swojego kumpla na DA jak chcialam tak i napisalam, mialam na to prawo. to jest miedzy mna a im. i nie czuje za soba zadnej winy, czy czegos podobnego. to ze komus sie wydaje ze moze ja kogos uznaje za placzliwych idioci (chociaz tak nie sadze) i tak nieda im prawa do kradziezy. nigdzie i zadnym wypowiedzeniem tego niepopieram i niemam zamiaru.
kradziez praw autorskich jest obrzydliwe i zalosne.

sa chyba skuteczniejsze sposoby na zmiane tej sytuacji niz ta marna dyskusja ze mna- czlowiekiem niemajacym z tym prawie nic wspolnego. itak napisanie mojego pierwszego komenta bylo spowodowane checia ochronic kogos od podobnego problemu. i nie musi pani obchodzic ze sadze ze w DA jest na prawde zbyt duzo dramy. to moja osobista opinja (boze, nie umiem pisac po polsku, na prawde :-/ nie jestem polka, przepraszam) i wszystko.
Reply
:iconyv:
yv Featured By Owner Nov 7, 2007  Professional General Artist
no więc przeczytaj jeszcze raz tamten komentarz i oceń jak on brzmiał. na dA nic nie jest prywatne, każda opinia może być przeczytana przez każdego. wiem, że nie popierasz kradzieży. ale tak samo jak ty, ja ma mam prawo do skomentowania/sprostowania tego co powiedziałaś. i tracenia energii na to co chcę. a właśnie zmiana (lub prostowanie) opinii poszczególnych osób jest kluczem do poprawy sytuacji. podobnie jak dyskusja z administratorami, jaką często prowadzę.

a jak nie jesteś polką to masz wyjątkowe szczęście.
Reply
(1 Reply)
:iconsuicide777bomber:
suicide777bomber Featured By Owner Aug 24, 2007
yes master! :clap:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 23, 2007
Image Size
487 KB
Resolution
1152×875
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,047
Favourites
9 (who?)
Comments
15
Downloads
984
×